Reparatie & service van het wasmachinehuis

Helaas hebben apparaten die we het meest gebruiken vaak de gewoonte om te protesteren wanneer we ze het hardste nodig hebben. U komt net terug van vakantie met een berg wasgoed of u heeft het aankomende weekend een feestje waar u veel vaat aan gaat over houden. Wij streven er dan ook naar u op een volgende werkdag al te kunnen verblijden met een huisbezoek om de problemen op te lossen.

De service van het wasmachinehuis, afgestemd op uw wensen

  • Onze gespecialiseerde, ervaren en servicegerichte monteurs streven ernaar u binnen 24 uur van dienst te zijn in het geval van een defect apparaat.
  • Is uw wasmachine defect of is er sprake van een lange levertijd? Dan
    kunt u tijdens openingstijden bij ons terecht met uw vuile wasgoed!

    Deze service is beschikbaar voor al onze klanten die door  omstandigheden langer moeten wachten op de reparatie of levering van een nieuwe machine.
  • Heeft u een nieuw apparaat besteld met een onverhoopt lange levertijd? Dan kunnen wij u tijdelijk een leenapparaat aanbieden.
  • Heeft u vragen of problemen met uw witgoedapparatuur? U kunt ons 6 dagen per week tijdens openingstijden telefonisch bereiken. 
Waarmee kunnen we u helpen?

onze Uitgebreide service bij bezorging

Wanneer u bij ons uit de showroom koopt maken wij direct een afspraak. 


Service van het Wasmachinehuis betekent:


bezorgen op iedere etage; tot 4 hoog zonder lift


afvoeren van het oude apparaat


het nieuwe apparaat geplaatst, aangesloten en getest


Afvoeren van het verpakkingsmateriaal

Onze monteurs hebben een mobiele pinapparaat op zak voor de betaling.

Haal losse onderdelen bij het Wasmachinehuis in Delft

Wij verkopen ook losse onderdelen voor huishoudelijke apparaten. Om u zo goed en snel mogelijk te helpen met het vinden van het juiste onderdeel voor de reparatie aan uw apparaat, hebben wij de volgende gegevens van het type-plaatje nodig: